Cervello



Här ovan kan ni se Cervello Live på O-baren 2009. Då väntade jag min dotter.. Jag var gravid på denna spelning och den va hur bra som helst. Hur grymma som helst live.

Nu i helgen får ni inte missa
 

Sköna killar de här, de har hållt på ett tag nu.
Cervello har management o bokningsbolag på AMG och skivkontrakt på Supernova records

För ett tag sen vann bandet Bandit unsigned (dec 08) Cervello var ett väldigt populärt band, som tystnade en stund.. Men nu är de tillbaka med deras nya album som släpps den 31.a Oktober "Cervello"
"Cause I Am" heter deras nya singel.

Jag hade själv gått på releasefesten nu i helgen om inte jag var så gravid som jag är. Det vore ett minne för livet om förlossningen skulle börja på deras release!


Imorse va Cervello Live i Bandit studion - Lyssna här ifall ni missade det!

Kommentarer
Postat av: Sin Sisters - Hollywood stories

Skön blogg! :-)

2011-10-26 @ 11:35:18
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Ida

Schysst tanke med bloggen, ska bli roligt att följa och se vad som hittas på :)

2011-10-26 @ 14:34:29
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0