Vilka är vi?



Till Vänster:
Cattis heter jag, en trogen hårdrockare som är född 86. Har två barn tillsammans med min underbara (trancare) till sambo och bor i Sthlm's trakterna.
Har tidigare hjälpt Ayam Management med lite allt möjligt, men främst inom PR. Därifrån har jag upptäckt massor med band som jag bara ÄLSKAR men är däremot inte så kända.
Så nu vill jag sprida ordet.. Det finns oändligt med band som är BRA.
Jag fick idén för att starta denna blogg Oktober 2011 för att jag var uttråkad och satt och lyssna på Self Deception och tyckte att det var synd att så många av er går miste om bra shit!

Till Höger:
Bnar är mitt namn, Jag är en trogen hårdrockare och metalskalle som är född 91. Jag pluggar för stunden och arbetar mycket med mitt band som jag är med i (Set Your Target Ablaze).
Musiken har alltid varit en väldigt stor del av mitt liv och det är min största passion och dröm. Jag jobbar för fullt för att lyckas och att få jobba med det jag alltid velat göra.
Jag är Sångare i bandet och vi håller på att rekrytera Trummis & Basist.
Jag Hoppas ni kommer ha stor glädje av att ta del av denna blogg.
Kärlek och Respekt, Peace allihopa.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jäkligt bra affärsidé! nu ser ja fram emot att få bra musiktips här :D

2011-10-26 @ 10:07:24
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0